Lil´s makeup

NEW IN - LÖWENGRIP EYELIGHTER EYECREAM

Kategori: Generally, New in

 
 
Då min ögonkräm från Benefit - The potent tog slut för ett tag sedan kände jag att det var dags att testa något nytt. Älskade ögonkrämen från Benefit men jag eftersom jag är som jag är så är jag alltid ute efter att testa nya produkter.
 
Det fick bli denna ögonkräm från Löwngrip, alltså Blondinbellas egna varumärke. Detta är min första produkt från hennes märke men har hört mycket gott om den av en nära vän till mig.
 
Förpackningen är en piptub vilket gör det lätt att applicera produkten direkt under ögonen om man önskar och det är lätt att få ut lagom mycket produkt. Tuben är på 15 ml och har en open jar på 12 månader. Den är parfym fri och man känner inte doften av råvaror vilket är ett stort plus. På baksidan av förpackningen står det att den ska minska svullnad och mörka ringar under ögonen samt att den innehåller ljusreflekterande partiklar vilket känns spännande och innovativt. Formuleringen  känns sval på huden och känns nästan lite gelig. Den är inte helt vit utan nästan lite mjölkig i färgen.
 
Ska bli mycket spännande att använda denna ögonkräm mer.
 
 
 
English:
So, my eye cream from Benefit - The potent ended a while ago, I felt it was time to try something new. Do i really liked the eye cream from Benefit, i am always looking to try new products.

I went for the bransd Löwngrip, which is Blondinbella's own brand. This is my first product from hera and but I have heard very good things about the brand from a friend of mine.

The packaging is a tube with a pip which
 making it easy to apply the product directly under your eyes if you wish, and it is easy to get the right amount of product. The tube contains 15 ml, and has an open jar of 12 months. It is fragrance free and you cant feel the smell of raw materials, which is a big plus. On the back of the packaging it says that it will reduce swelling and dark circles under the eyes, and that it contains light-reflecting particles which feels exciting and innovative. The formulation feels cool on the skin and almost feels like a gel typ product. It is not completely white, but almost a bit milky in color.
 
I am very exciting to use this eye cream some more.
Kommentera inlägget här: