Lil´s makeup

BATH AND BODYWORKS - TWISTED PEPPERMINT

Kategori: Generally, I like

 
Ni kanske har märkt att jag är ett stort BBW fan då jag 
har skrivit om flera utav deras produkter på min blogg. 
 
Varje år till jul släpper de en massvis med härliga juliga produkter
som doftar helt fantastiskt. Förra året fick jag tag på några 
av deras dofter via craycray.se  men i år har de inte
tagit in några vilket är väldigt synd eftersom jag gärna
hade köpt på mig i år några produkter i år igen. 
 
På bilden nedan ser ni en body lotion som doftar papparmint, 
närmare bestämt polkagrisgodisar. Så gott, jag får 
inte nog av denna doft. Jag kan gå in i mitt badrum bara
för att ta mig en sniff haha. 
Den är väldigt mjuk och härlig på huden och den har en 
kylande effekt vilket jag upplever jätte skönt
om min hud kliar eller är torr och varm. 
 
Varför.... varför kan inte vi i Sverige beställa från den amerikanska hemsidan. 
Använder denna så sparsamt jag kan.
#sosad!
 
Ba
Kommentera inlägget här: