Lil´s makeup

Inga uppdateringar på 2 veckor

Kategori: Generally

Hej, 
 
Som ni märkt har jag inte uppdaterat bloggen på nästan 2 veckor och jag ser att
ni fortfarande är inne och kikar på om det har kommit ett blogginlägg eller två. 
Det gör mig superglad att ni är inne och kollar runt fast att det inte har kommit
några inlägg. 
 
Varför har jag inte skrivit något då?
Det är nämligen så att vi har fått tillskott i familjen!
Den 4/12 2016 kom min lilla son till världen och livet har inte rikigt 
varit sig likt sedan dess :)
 
Bloggen kommer såklart att fortsätta men just nu när
lillen är ny så kommer det bli lite glesare med inlägg. 
Vanligtvis lägger jag ut inlägg varannandag, och 
mitt mål är att hålla samma tempo och ska försöka med det
men går det inte ihop så gör det inte det. Då kommer
blogginläggen att vara glesare för tillfället.
 
Hoppas ni förstår och att ni har haft en super mysig och bra jul
och att ni har ett rikigt gott nytt år !!
 
puss och kram på er! 
 
 
Kommentera inlägget här: