Lil´s makeup

RECENSION - ACO CLINIDERM REDNESS RESCUE

Kategori: Generally, Review

ÄLSKAR DEN
 
Redness rescue är en produkt som jag tror inte finns kvar länge i butik, tyvärr!
Jag hittar den inte iallafall, men om ni hittar den vill jag verkligen
tipsa er om den. Jag har använt kanske 5 st tuber så det
säger en hel del om vad jag tycker om den.
 
Den ingår i Clinderm sensitive skin care serie som riktar sig till
personer med känslig hud. Det är en lagom återfuktande kräm med
gröna pigment som lugnar känslig hud samtidigt som den
döljer rödheter och ojämheter på huden. Den appliceras precis som en 
vanlig dagkräm, alltså under smink och den gör att väldigt bra jobb
att just jämna ut hudtonen. 
 
Passar alla hudtyper och riktar sig till dig som vill tona ner
rödhet och ojämheter i huden.
 
Aktiva ingredienser: hyaluronsyra och panthenol
 
Pris för 30 ml ca 249 kr
 
Tll vänster: Innan. Till höger: Efter 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Smart och stilren förpackning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: