Lil´s makeup

RECENSION - ACO SNABBTORKANDE ROLL ON

Kategori: Generally, Review

En av de bästa antipersperanterna ute på marknaden kommer från
ACO och heter Body Snabbtorkande roll on. Jag har testat 
många olika antipersperanter och deodoranter genom åren
och har bland annat varit och utvecklat till apoteken och denna är verkligen bra.
 
Just denna finns inte att köpa längre utan har fått en ny
design och ett nytt namn. 
Nu heter denna: ACO deo Quickdry men, 
i detta inlägg är det produkten på bilden nedan som jag ska
skriva om.
 
 
Vad tycker jag?
 
Roll on kulan är ganska liten jämfört med ex: Rexonas eller Doves. 
Den har en stark doft av alkohol som jag till en början tyckte var 
väldigt påtaglig men som jag nu efter att ha använt
ett flertal förpackningar inte tänker på längre. 
Formuleringen är gelig, ganska lös och känns lite kladdig. 
Den torkar snabbt under armarna och ger inga vita fläckar på 
mina kläder. Men det största pluset går till hållbarheten.
 
Denna håller mig torr hela dagen, och det är inte många 
antipersperanter som gör det. Tycker själv inte att jag är
en svettig tjej, men gillar verkligen inte känslan 
av att vara blöt eller lukta under armarna. 
 
Denna produkt får full pott av mig och täcker alla mina 
kriterer som jag kräver av en antipersperant. 
 
Ser framemot att testa ACO Qucik dry som är uppföljaren.
Kommentera inlägget här: