Lil´s makeup

RECENSION - SCHWARZKOPF OSIS MAGIC FINISH NR 1

Kategori: Generally, Review

 
NJA!
 
Denna produkt fick jag i födelsedagspresent för ganska länge sedan
och jag har inte varit en hejjare på att använda den. 
När jag fick denna produkt var det väldigt inne att ha just glansigt hår
och vet att jag hade många glanssprayer hemma som jag dränkte håret i. 
 
Denna produkt däremot blev aldirg uppavnänd under denna period men
har nu dragit fram den nu ur lådorna igen för en andra chans. 
 
Formuleringen känns som en gel och när man blandar den mellan 
händerna innan appliceringen känns den lite oljig och nästan lite fet. 
 
Den ger lite tyngd men främst glans till håret och man får vara försiktig 
och inte applicera produkt nära hårbotten då det lätt
kan se flottigt ut. Den är ganska svår att fördela jämt i håret 
trotts att man kammar ut håret efter applicering. 
 
Nja säger jag till denna. En trevlig produkt men ingen favorit som
passar mitt hår och det jag letar efter. 
 
 
 
Lite ruffsigt och glanslöst innan applicering
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: