Lil´s makeup

RECENSION ACO ANTIAGE NATTKRÄM

Kategori: Generally, Review

Under hösten blir jag alltid något torrare i huden och då är det dags att ta in en ansiktskräm som ger extra mycket fukt. Eftersom jag har Normal - oljig hud emellan åt så använder jag en lättare dagkräm och en tjockare nattkräm.
 
På Apotea beskrivs den som:
För mogen hud
Lätt parfymerad
Förbättrar hudens elasticitet
Minskar fina linjer och rynkor
 
 
 
Vad tycker jag?
Den är lätt parfymerad men ingenting som är för mycket eller som jag stör mig på.
Precis lagom!
Krämen är vit, tjock och krämig. Lätt och härlig att applicera i torrt ansikte.
I vanliga fall skulle denna varit för återfuktande för mig men som nattkräm och till min torra hud nu under hösten är den prefekt. Är väldigt nöjd och rekomenderar den starkt!
 
Kommentera inlägget här: