Lil´s makeup

RECENSION AUSSIE SPRUNCH HÅRSPRAY

Kategori: Generally, Review

Har en förkärlek till Aussie och deras hårprodukter. Jag älskar deras Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor, den är verkligen super och doftar fantastiskt gott!
 
Eftersom jag vet att de gör bra hårvårdsprodukter tänkte jag testa mig på deras hårstylingprodukter. Det fick bli en hårspray. Det var ett tag sedan jag köpte den och tror att de har gjort om förpackningen på denna då jag inte hittar den på nätet längre.
 
Jag är ingen tjej som öser i eller använder hårspray varje dag men när jag har uppsatt hår eller gör någon lättare frisyr där några "kvistar" sticker ut är en spray räddaren i nöden.
 
Spraybilden är jämn och den ger en fin mist. Den har den klassiska Aussie doften vilket jag är ett stort fan av.
Hållbarheten är 1/4 enligt dem själva och jag håller med, kanske tom en 2/4. Håret blir inte kladdigt eller för hårt och stelt vilket jag gillar. Den ger en lätt hållbarhet och man kan dra fingrarna igenom håret efteråt utan att de fastnat eller att håret känns strävt och torrt.
 
Detta är en produkt som passar mig och ger mig det resultat som jag letar efter i en spray.
 
 
 
Kommentera inlägget här: