Lil´s makeup

JULKALENDER DAGS

Kategori: Generally, I like

När jag var liten var kalendern väldigt viktigt
och mamma gjorde alltid en egen kalender där hon 
slog in 24 st små leksakar till mig som jag fick varje dag. 
Den var otroligt spännande och det är något som sitter kvar än idag.
Något som jag måste ha varje år är en chokladkalender, det får bara 
inte missas.
 
Tycker det är väldigt kul att det finns kalender för oss
smink och skönhets älskare, men vilken av alla dessa 
ska man välja? Tidigare år har jag valt the bodyshops kalender, 
men vilken ska man välja i år? 
 
Här kommer några som jag är sugen på.
 
Bild tagen från thebodyshop.se
 
1200 kr för Ultimate, 800 kr för standard och 1000 kr för Delux
The bodyshop har kört på dessa kalendrar i några år nu och i dessa
finns det både, hudvård, bad, och smink produkter i smarta
reseförpackningar. Perfekt att ha med på resa eller att testa 
nya produkter från dem.
 
 
Bilden är tagen från lyko.se 449 kr  
Har inte sett att denna funnit tidigare år på markaden och är väldigt 
nyfiken på att se vad som finns bakom luckorna.
Har inte testat så många produkter från Loccitane så detta är
ett perfekt tillfälle att så testa på olika produkter.
Ni hittar kalendern:

Eller denna lyxiga från Babor 749 kr. Lyx lyx och lyx. 
Det är samma med detta märke. Har inte testat många produkter från dem
innan så är väldigt sugen på att testa denna. Denna är proppad
men massvis av härlig hudvård.
 Du hittar den
här
 
 
 
 
Kicks - Christmas advent calender
 
Kicks släppte även en egen kalender i år för endast 399 kr. 
Den ligger väldigt bra i pris och innehåller till mesta dels smink.
Prisvärt! Finns på kicks.se
 
Clinique - 24 days of christmas
 
Se vilken liten godbit! Är väldigt förtjust i cliniques produkter
och denna ser helt ljuvlig ut. Den ligger på 595 kr och finns på kicks.se
 
 
Rituals - The ritual of advent
 
Rituals har verkligen tagit sverige med storm och jag har själv många
favorit produkter från dem. Deras produkter känns prisvärda och 
de ligger bra i pris. I denna ska det ligga både dam och herr produkter. 
Finns på kicks.se och ligger på 475 kr
 
Vilken är din favorit?
Jag skulle inte tacka nej till något utav dem men är mest nyfiken på
Clinique, Loccitane och Babour!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: