Lil´s makeup

RECENSION KAT VON D - TATTOO EYELINER TROOPER

Kategori: Generally, Makeup looks, Review

Ingen har väl missat att Kat von D äntligen har kommit till Sverige! Woop wopp!
Har ännu inte köpt de produkterna som jag är sugen på att testa från hennes linje som ex: shade and light contour palette, Shade + Light Eye Contour Palette och några till :)
Men en produkt som jag har införskaffat är henne berömda Tattoo eyeliner i färger Trooper (svart) som jag har hört ska vara grymt bra!
Jag har testat denna nu i ca 2 månader.
 
På Sephoras hemsida beskrivs den som:
En liquid eyeliner med en borsttipp för att ge en precis applicering. Hög pigmenterad och vattenfast som håller hela dagen. Borsten är flexibel vilket gör att den följer ögats form.
 
 
 
 
 
 
 
Vad tycker jag?
I början var jag inte ett fan av denna då det kom såååå mycket produkt att eyelinern inte stannade på plats. Den smetade ut och den kladdade av sig runt om kring ögat. Det var inte vackert! Jag var väldigt frustrerad och undrade varför alla pratade om denna så gott om den inte höll sig på plats.
Belive me, the struggle was real!
 
Gav den en andra chans vilket jag är glad över att jag gjorde. Jag vill jämföra denna med en ny öppnad mascara. Känner ni igen er? Första gångerna man använder den så är den bara för blött, kladdig och jobbig. När den har torkat ut något så fungerar den optimalt. Samma sak med denna eyeliner.
 
Stort plus:
Hög pigmenterad och svart som natten!
Lätt och snabbt att applicera en eyeliner
Man kan lätt göra olika typer av eyeliners. Tjock, tunn, liten vinga, stor vinge, lång vinge osv.
 
och det viktigaste
Den håller hela dagen utan att kladda.
 
Extremt bra eyeliner och jag gillar den skarpt!
Kommer att köpa den igen när denna tar slut.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: