Lil´s makeup

LADY GAGA - FAME

Kategori: Generally, Review

En parfym jag haft länge hos mig är Lady Gagas - FAME
Älskar förpackningen, hur cool är den inte?!
 
Det är en parfym som för mig doftar ganska mörkt, blommigt men ändå rätt fruktigt.
En lätt parfym som jag tror tilltalar många. Den ligger rätt bra i pris och jag ser ofta
den på extrap pris / nedsatt.
 
På Kicks.se beskriver man denna doft:
Mörka ackord. Huvudingrediensen är belladonna. Andra noter är aprikos och honung
som tillför kvinnlighet till doften. Krossat hjärta av tigerorkidé som tillför doften mystik.
 
Det är svårt att beskriva dofter med ord, men håller med doft noterna.
 
Tydligen är detta första gången man lyckads göra en svart vätska som sedan blir
transparant när den träffar luften. Coolt!
 
 
 
Kommentera inlägget här: