Lil´s makeup

RECENSION ÖGONBRYNS RUTIN ARDELL

Kategori: Generally, Review

Under många år har min ögonbrynsrutin varit den samma,
penna och brynskugga. Jag gillar den rutinen, det går snabbt, den är enkel
och jag vet hur resultatet kommer att blir.
 
 
Jag har väldigt tunna och ljusa ögonbryn som ni ser på bilden ovan vilket har
gjort det något svårare att skapa illustationen av att "måla dit naturliga hårstrån"
då jag får måla direkt på huden.
 
Det är ju väldigt populärt att fylla i sina bryn med mousse/pommade/gele,
kärt barn har många namn och under en längre tid trodde jag att denna produkt
inte var för mig då jag som sagt, knappt har några bryn att leka med.
Men så kom jag över denna produkt från Adell som låg bra i
pris så jag slog till och testade.
 
 
Jag gillar det verkligen! Resultatet blev mycket mer naturligt än vad jag trott,
däremot är färgen inte helt 100 %. Har den i färgen blond och på mig blir den
lite askig och grå, men det räddar jag upp genom att gå in med NYX Eyebrow pencil i färgen Light brown.
Den är väldigt värm och innehåller många röda pigment.
Är inte van vid denna tekink än så det tar lite längra tid att göra brynen.
 
Upplever att det ser mer naturligt ut än när jag använder penna och brynskygga.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: