Lil´s makeup

RECENSION COVER GIRL - CLUMP CRUSHER

Kategori: Generally, Review

Cover girl har en mascara som inte ger sig klumpiga fransar, den heter Clump crusher.
Det är en mycket populär och omtyckt mascara och många pratar om den spec. på
youtube. Den ligger bra i pris ca 8 dollar som idag motsvarar 72 svenska kronor.
Denna mascara köpte jag i USA efter att ha fått så många som rekommenderat den till mig. 
 
 
 
Denna är snart slut och jag har använt den som en tok!
 
 
 
 
1 lager
 
 
 
 
2 lager
 
 
 
 
Formuleringen är rätt lös men gummiborsten gör att bra jobb att fördela 
forumeringen jämt på fransarna. Är man inte försiktigt så kan man lätt
sticka sig i ögonen med borsten så den har " spickes/taggar " som är ganska hårda.
Efter 1 lager ger det ett ganska neutralt intyckt, enligt mig, och den klumpar inte. 
Ger lite volum men mest längd på mina fransar. 
 
Jag gillar att använda 2 lager för att skapa lite mer volum och längd. Det kan bli lite lite klumpigt
med 2 lager men jag gillar den looken eftersom fransarna då ser mer fylliga ut. 
 
Den sitter hela dagen, smular inte, kladdar inte och ger rikigt fina fransar. 
En favorit hos mig !! 
Hejja Cover girl!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: