Lil´s makeup

RECENSION TRESEMMÉ HEAT DEFENCE STYLING SPRAY

Kategori: Generally, Review

Har länge använt mig att ett värmeskydd som jag inte varit riktigt nöjd
med men så fick jag tipset att testa denna från Tresemmé. Var lite skeptisk i början
då jag aldrig tidigare testat ett skydd som man sprayar i håret.
 
Vad står det på Apotea.se:
* Skyddar håret mot skador vid användning av hårfön, plattång eller locktång
* Fuktshetsbevarande, vitaminberikad
* Förebygger att håret blir sprött
 
 
Vad tycker jag?
 
Den get en fin och lätt mist som går snabbt att applicera och fördela ut i håret. Jag sprayar den i blött eller handdukstorrt hår. Sedan kammar jag håret så produkten fördelas jämt. Efter det så går jag in med det värmeverktyg jag önskar.
 
Jag älskar den!
 
Den luktar gott, håret blir lättare att borsta ut!
Kommentera inlägget här: