Lil´s makeup

RECENSION YVES ROCHER - EXPERT JAMBES LEG CARE

Kategori: Generally, Review

Under sommaren och hösten har jag haft väldiga problem med kramper och
myrkrypningar i mina ben. Helt ärligt har det varit HEMSKT och sjukt jobbigt!
Har testat allt vad vården har rekommenderat till, spikmatta, dusch,
stödstrumpor, ja.... allt! Vissa saker har gjort det mildare vissa nätter, och vissa
nätter har ingenting fungerat och tortyren var ett faktum.
 
En produkt som jag fick rekommenderat till mig via en blogg (hittar inte tillbaka
dit då det var ett tag sedan) var denna ifrån Yves Rocher. Kort och gott är det en
gel lotion som innehåller menthol vilket ger en svalkande och kylande känsla.
Den är riktigt skön att applicera där du är "orolig" och jag finner att det
dämpar för stunden. Den tar inte bort symtomen men som sagt så lugnar
den och den känns väldigt skön på huden.
 
Denna går såklart även att använda fast man inte har kramper eller myrkrypningar!
Tänkt att smöja in fötterna med denna efter en lång dag på stan. YES!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: