Lil´s makeup

RECENSION ACO/COSMICA FACE PLUS SKIN TONIC 200 ML

Kategori: Generally, Review

Har använt denna hela sommaren 2016 och har kommit ungefär halvvägs på produkten. 
Hittar inte allt för mycket om denna produkt på nätet så är nästan säker på att denna har slutat tillverkats eller har uppdaterats till en ny design som jag inte hittar. Har haft denna i mitt "testa" skåp ett tag nu så mycket möjligt att jag är lite sent ute.
 
Låt mig pressentera ACO Face plus Skin Tonic, med parfym, refreshing and moisturising for clean and soft skin. Med vitaminer B5 och E. Ett återfuktande ansiktsvatten som tar bort rester av smuts och makeup. Applicera med en bomulls pad. 
 
 
 
Vad tycker jag?
Detta är inte en av mina sommarfavoriter. Tycker inte den tar bort tillräckligt mycket smuts och sminkrester utan får gå in ett flertal gånger med en bomullspad tills min hud nästan blir irriterad av allt gnuggande. Denna är för mild för mig till vardags men de dagar jag inte har smink är den super skön att använda för att fräsha till sig lite. 
Den luktar behagligt, känns mild och skonsam mot huden och den ger lagom med fukt. 
 
Rekomenderar till dig som vill fräsha till ett osminkat ansikte, torr hud. 
 
 
Kommentera inlägget här: