Lil´s makeup

NICKI MINAJ - MINAJESTY

Kategori: Generally, I like

Kan inte låta bli att älska denna förpackning. Hur cool?!
Ok, jag erkänner. Köpte denna utan att ha doftat på 
parfymen då förpackningen verkligen lockade mig. 
 
Som tur var gillar jag doften! Är det en favorit? Nej, 
men jag gillar den. Hade jag varit runt 15 -20 år
så hade jag niog gillat den mer. Min doft smak 
nu har på äldre dagar blivit mer kryddig och tung. 
 
Innehåller noter av röda bär, citron och persika
samt magnolia, frangipangic och orkidé, tonkabönan vanilj och mysk, 
 
 

KOMMENTARER:

  • Mima säger:
    2017-05-04 | 10:05:24
    Bloggadress: http://kosmenauten.blogspot.fi

    Nicki Minaj är så cool! Det låter som en doft jag hade gillat och flaskan är bara för häftig!

    Svar: Flaskan är så fin, man vill ha alla hennes parfym bara för flaskan :D
    Lina Henriksson

Kommentera inlägget här: