Lil´s makeup

SIMPLE AVSMINKNINGSSERVETTER

Kategori: Generally, Review

 
 
Har testat en del avsminkningsservetter genom åren och de bästa
som jag har testat är helt klart dessa ifrån Simple.
 
De doftar ingenting speciellt, servetterna är mjuka och sköna, 
de svider eller river inte på ansiktet eller i ögonen. 
Och de är riktigt bra på att få bort allt smink, till och med mascara
vilket INTE många servetter klarar av.
De är verkligen jätte bra och passade på att köpa med mig 
två när jag vet i England sist. 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2017-07-01 | 10:31:06

    Hej . Jag älskar oxå dessa . Hittade faktiskt dem på xxl sportaffären 😀😀😀 så nu finns dom i Sverige

    Svar: Tack för tipset! Då vet jag att jag kan gå dit igen när de tar slut :)
    Lina Henriksson

Kommentera inlägget här: