Lil´s makeup

BATH AND BODY WORKS - NEW IN

Kategori: Generally, New in

Jag har en väninna som är flygvärdina vilket betyder att
hon spenderar en del tid på arlanda. För ca 2 veckor sedan
ringde hon mig och var en aningen uppspelt. Hon vet hur
mycket jag älskar BBW (precis som hon) och hon meddelade
att de skulle stänga BBW på Arlanda och de reade
ut allt i hela butiken. Det var 70 % rabatt på allt!

Jag bad henne köpa 2 skubbar och 1 lotion. Hade mer än
gärna köpt mer och fyllt på förrådet MEN då jag i slutet
på förra året fick nässelutslag som ännu inte försvunnit helt
så vågade jag inte köpa på mig för mycket.
Är fortfarande osäker på varför utslagen kommer men troligtvis
tvättmedel och för starkt parfymerade produkter. Eftersom jag
inte är säker på om jag är "allergisk" så tog jag endast 3 produkter. 
 
Det fick bli:
Min favorit doft: Cashmire Glow kroppskrubb
En annan favorit: Vanilla Winter noel kroppslotion 
Har aldrig testat: French Lavendel and honey
 
för 167 kr
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: