Lil´s makeup

PAN THAT PALETT 2017 - TROR NI JAG KLARAR DET?

Kategori: Generally

Nytt år nytt Pan that palett. För er som inte vet eller som följer
mig på youtube så är detta mitt andra år som jag gör detta. Utmaningen
heter pan that palett och går ut på att man väljer en palett som man har
hemma och så ska man endast använda den under hela året och försöka
ta slut på så många ögonskuggor som möjligt. Svårt? Ja ganska men väldigt roligt!
 
I år valde mina följare på youtube att jag skulle använda en palett från
NYX som heter Every color imaginable eyeshadow palette. Den har 
78 st väldigt färgglada ögonskuggor så detta blir
verkligen en utmaning! Inte lätt att använda röda, gröna
och blå ögonskuggor till vardags. Men det löser vi nog!
Mitt mål är att träffa pannan på alla 78 st ögonskuggor.
Puderna på undervåningen kommer jag inte att lägga
fokus på.
 
Jag kommer att göra uppdateringar 1 gång i månaden och
ni hittar dem på youtube om ni är intresserade. 
Sök bara på Lina Henriksson och klicka er in på min kanal :)
 
Tror ni jag klarar det?