Lil´s makeup

RIMMEL - FRESHER SKIN 010

Kategori: Generally, New in

 

Har varit sugen på att testa denna foundation ända sedan den kom ut 
och det var för ett bra tag sedan. Har inte sett den i Sverige så jag 
grabbade tag i den när jag var i England i början av detta år.
Ok, jag erkänner, jag blev sugen på denna produkt, inte för att den har 
så fantastiska recentioner utan för förpackningen. Jag är en sucker för 
söta förpackningar. Har inte testast den än då jag vill ta slut
på några andra foundations först. 
 
Har varit sugen på att testa denna ända sen den kom ut vilket var ett tag
 
Detta ska vara en lätt foundation som ska ge din hud en lätt känsla och
reducera rödheter. Den innehåller spf 15 och är berikad med aloe,
chamomile och sjöalgextrakt som hjälper mot rödheter
och ger din hur en neutral ton. Den innehåller även 
mineralpuder som ska absorbera extra olja och motverka att du 
blir glansig under dagen.
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: